SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

Engelsizmir 2013 Katılımcılarına Eşsiz ve Eğlenceli Bir Gün Yaşatarak Son Buldu.


Engelsizmir 2013 Katılımcılarına Eşsiz ve Eğlenceli Bir Gün Yaşatarak Son Buldu.

Fotoğraf
ENGELSİZMİR 2013, dördüncü gününde bütün katılımcılarına eşsiz ve eğlenceli bir gün yaşatarak son buldu. Çeşitli spor müsabakalarıyla başlayan gün, Aikido ve Boccia ile devam etti. Müsabakaların ardından ödül törenleri yapıldı. Tören esnasında bir Aikido sporcusu “Aikido yaparken kendimi buluyorum, engellerimi unutuyorum.” diyerek; spor yapmanın, engelsizleşmek adına ne kadar büyük bir adım olduğunu vurguladı.


Sen Benim Şarkılarımsın
Seferihisar Belediyesi katkılarıyla hazırlanan şiirli müzik dinletisi katılımcılara eğlenceli olduğu kadar duygu dolu anlar da yaşattı. Katılımcılar, şarkılara işaret dili yardımıyla da tek bir yürekten eşlik ettiler.

Ben Bu Çöpü Giyerim
Etkinlikler, Ertan Kayıtkent ve Dokuz Eylül Üniversitesi GSF Sahne Tasarım Bölüm Öğrencileri tarafından düzenlenen “Ben Bu Çöpü Giyerim” adlı defile ile devam etti. Defilede engelli mankenler, atık malzemelerden yapılan kıyafetleri usta mankenlere taş çıkartırcasına sergiledi. Katılımın yoğun olduğu defilenin ardından, Ertan Kayıtkent'e, Prof. Dr. Gülgün Erdoğan Tosun tarafından plaketi takdim edildi. Tosun, yaptığı konuşmada “Hedefimiz engelsiz yaşam, sloganımız herkes için İzmir.” dedi.

Prof. Dr. Gülgün Erdoğan Tosun'un ardından, kapanış konuşmasını yapmak üzere sahneye gelen Kongre Başkanı Levent Köstem, “Hayatımda böyle güzel bir defile görmedim, kaçıranlar çok şey kaybetti. Keşke burada bulunan insanların içindeki insan sevgisi bizi yönetenlerinde içinde olsaydı da, engellilerimiz zor durumda kalmasaydı” diyerek konuşmasını ve 2013 kongre sürecini noktaladı.

Engelsizce El Ele
İzmir Büyükşehir Belediyesi Bando Pop Orkestrasının kapanış konserinde, coşku dolu anlar yaşandı. Orkestranın sahneye çıkması ardından yerlerinde duramayan katılımcılar, engelliler ile engelsiz'ce el ele, yürek yüreğe dans ederek hafızalardan silinmeyecek bir son ile ENGELSİZMİR 2013'e veda ettiler.

ENGELSİZMİR 2013, aslında hepimizin birer engelli adayı olduğunu hatırlattı. 2015 yılında tekrarlanması planlanan ENGELSİZMİR sadece engelli vatandaşlar ve aileleri değil tüm İzmir Halkını beklemektedir.

Hiç yorum yok: