SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

Gül KELEŞ: Üç günlük Dünya..



           Üç günlük Dünya..
*Üç günlük dünya yutmasın bizi
Dalında ağlayan goncan olayım
Güller gibi açılıp saçılayım kollarında
İçinde solmasın şu yalancı dünya
*Sen çiçek ol bende petek de bal olayım
Sevdiğim içimde yıldızların ayak sesleri vurur kalbime
Gözlerinin rengi aklıma gelince sarhoş olur bu gönlüm
Yaşanacak ne varsa sarıl bana
İçimden haykırmak gelir öyle çok sevdim ki
Sevdalandım sarı çiçeğe
Petek deki bala
Simsiyah saçındaki tek beyaz tele sevdalandım
Üç günlük dünyaya inat aşkımızı yaşayıp yaşatalım
*Silelim göz yaşlarımızı akmasın içimize içimize
Acı çekmek bizim hakkımız değil
Sevip sevilmek varken
Yalancı dünyaya haykıralım sevdamızı
Yutmasın bizi üç günlük dünya ey sevgilim
*
Tarih=14=12=2018=Saat=24=00= İzmir
*GÜL KELEŞ=
*Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
*
BU ŞİİRİ VE ESERİ YAZAN GÜL KELEŞ ..VE MİRAS CILARINA AİTTİR..
*

2 yorum:

  1. Merhaba aranızda olmaktan büyük onur ve mutluluk duydum ışlerınızde başarılar dılıyorum

    YanıtlaSil
  2. yüreği güzel dost hoş geldin mutluluk verdin

    YanıtlaSil