SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

AK PARTİ MEDYA TİMİ BAŞKANI MENEKŞE UTLU SOSYAL MEDYA YI EN İYİ ŞEKİLDE KULANMAK İÇİN GENEL MERKEZDE EKİBİYLE EĞİTİMDE










AK PARTİ MEDYA TİMİ BAŞKANI MENEKŞE UTLU SOSYAL MEDYA YI EN İYİ  ŞEKİLDE KULANMAK İÇİN GENEL MERKEZDE EKİBİYLE EĞİTİMDE

Fotoğraf

İZMİR İL KADIN KOLLARI SOSYAL MEDYA TANITIM VE MEDYA BAŞKANI MENEKŞE UTLU  VE EKİBİ KOMİSYONU  İLE BİRLİKTE AK PARTİ GENEL MERKEZDE EĞİTİM GÖRÜYOR

Sosyal medyanın etkin ve verimli kullanılması için gittiğimiz eğitim eğlenceli 

bir yolculukla başladı.Otobüste TT çalışması,birçok fotoğraf makinesinin 

patlayan flaşları Tanıtım ve Medya ayrıcalığını koydu yine ortaya..uyumlu 

ve güzel bir ekiple seçime giderken İzmir Ak Parti sosyal medyada varlığını 

kuvvetli bir şekilde hissettirecek.Bizi ağırlayan,sabah kahvaltısında bizlerle 

olan Vekilimiz Aydın Şengül e sonsuz teşekkürler.Ayrıca komisyonumuza 

Ankara kapısını açan İzmir sosyal medya komisyonumuza,katkı veren İl 

Başkanlığımıza da teşekkürler..MENEKŞE UTLU


AK Parti GM Sosyal Medya Koordinatörü M.Burak Gültekin ve Sosyal Medya 360 koordinatörü Emin Şen’in İzmir’e özel verdiği eğitim için Ankara Genel Merkezde yapılan toplantıya katıldı.Milletvekili Aydın Şengül’ün TBMM’de  karşılamasıyla başlayan program daha sonra Genel Merkezde iki grup halinde eğitim verilmesiyle devam etti.İzmir’in 30 ilçesinden belirlenen Sosyal Medya Koordinatörleri ile İl Sosyal medya komisyonu,seçime giderken günün en etkin ve yaygın olarak kullanılan haber kaynağı ‘sosyal medya’nın, seçim çalışmalarında en verimli ve doğru şekilde şekilde kullanılması için önemli bir eğitim aldı.İl Kadın kollarımızın sosyal medya ekibi Tanıtım ve Medya Başkanı Menekşe Utlu,komisyon üyelerimiz Öznur İş gör,Nesrin Akşehirli,Muhabbet Onur ve Sabiha Oktay eğitimde hazır bulundu..ÇİĞLİ a NEWS



Hiç yorum yok: