SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

Uzm: Astrolog: Meral Karaca Okurlarımıza " Merhaba yazısı"

SEVGİLİ OKURLARIM. .... !!!!
Siz değerli okuyucularımla 'ESKİ HARMAN' da buluşup, Astroloji, Spirütüel Yaşamın kolları, Kozmik Yaşam, NLP, Burç ve Rüya Yorumları, Meleklerle Terapi, Tarot, Pozitif Enerji, Fhenk-Shui, Kişisel Gelişim v.b konulardaki yazılarımı paylaşıp Hz Mevlana'nın belirttiği, kalpten kalbe giden gönül yolunda buluşmaktan onur ve mutluluk duyacağım...
Duayen Gazeteci, Televizyoncu, Yazar, KAYA net GRUBUNDA kurucu ve Yönetim Kurulu Başkanı, başarılarına her geçen gün yenilerini ekleyen, örnek insan Değerli Zakir Kaya'ya teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum.....
İlk yazımda sizlere kendimi tanıtayım: Izmir'de doğdum, İzmir'de büyüdüm. İzmiri ve insanlarını çok seviyorum. Yaklaşık on yıl boyunca Almanya, Belçika, Avusturya, Hollanda v.b ülkelerde yaşayan Sevgili Türk gurbetçilerimizin, telefon ile canlı yayına bağlandığı ulusal bir kanalda Tarot baktım, Burç ve Rüya yorumladım. Yıllardır özel insanlara özel Astrolojik haritalar hazırladım. Yirmibeş yıldır önceden hobim olan Tarot, Astroloji ve Kozmik yaşamla ilgileniyor bu konuda kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Geneli İzmir-Alsancakta olmak üzere ücretsiz seminerler veriyorum. Yine kendi alanımda bazı gazetelere köşe yazıları yazıyorum. Çiğli-Egekent/ İzmir de KAHVE EVİ adında bir kafe işletiyorum. Sevgilerimi birikimlerimle harmanlayıp, yüreği sevgiden geçen, acının ustalaştırdığı, kafeme gelen, ya da telefonla arayan, dünyanın dört köşesindeki nadide insanlara ışık elçiliği yapıyorum.... Yüce Mevlana ' Bir mum diğer mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez' demiş.
Her çeşit özel kahve tadları eşliğinde yapılan kaliteli sohbet ortamları oluşuyor. İsteyenler kitap okuyor. Gençler satranç oynuyor. Çocuklar bulmaca çözüp, monopoli oynuyorlar. Doğum günü ve özel gün organizasyonları yapılıyor. Fhenk-Shui ile ilgili özel takılar, taş, mum ve tütsüler satılıyor.
Hangimiz gördüğü bir rüyanın etkisinde kalıp yorumunu merak etmemiş, burç özelliklerini araştırmamış, bilinmeyene merak duymamıştır.? Spirütüelizm yelpazesi çok açık bir konudur. Astroloji fal değildir. Meteoroloji sayesinde hava şartları nasıl tahmin edilebiliyorsa, Astroloji sayesinde de, hayatımızın dönemleri tahmin edilerek önlem alınabilir.
Astroloji: Gezegen ve yıldızların, insanlar üzerindeki etkilerini inceleyen en eski bilim dalıdır. Diğer birimlerle de ilgisi olan Astroloji sayesinde, doğum haritasının yorumlanması ile, insanın kişiliği, hayatındaki önemli dönüm noktaları, zorlu dönemleri, şanslı dönemleri, kökleşmiş alışkanlıkları, yetenekleri, sağlık durumu ve daha bir çok özellikleri tespit edilebilir. Astroloji kendimizi tanımamızda, güçlü yanlarımızı geliştirerek zayıflıklarımızın üstesinden gelmemizde, kaliteli iletişimler kurmamızda bize yardımcı olur. Bu sayede zorlandığımız, kısıtlandığımız dönemleri atlatıp, farkında olmadığımız içimizdeki gücü ortaya çıkarabiliriz. ....
Yaşam ilkesi edindiğim Emerson'un çok sevdiğim bir sözü ile şimdilik sizlere veda ediyorum. 'Hayattaki en önemli şeyin hiç kimse tarafından aldatılmamak olduğunu sanırız. Oysa ki asıl hayatın güneşi, bizim hiç kimseyi aldatmadığımız gün doğar'
Burcunuzun yıldızı ile parlamanız dileğiyle. ..........!!!!! /KHA/
Uzm: Astrolog: Meral Karaca
Tel: 0 537 497 10 07
KAHVE EVİ: 8050 sokak No:138
Çiğli-Egekent/İZMİR

Hiç yorum yok: