SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

SELDA AYRIK : İLK YAZIMDA SİZ DEĞERLİ OKURLARIMLA BULUŞMANIN MUTLULUĞU İLE MERHABA...

 

   

KAYA NET GRUP YÖNETİCİLERİ VE BAŞKANI ZAKİR KAYAYA VE BU KONUYA DUYARLI HERKESE TEŞEKKÜR EDEREK İLK YAZIMDA SİZ DEĞERLİ OKURLARIMLA BULUŞMANIN MUTLULUĞU İLE MERHABA.......
Hayvan denen canları özellikle sokak hayvanlarını  sevip  şahsım 
adına elimin uzandığı gücümün yettiği imkanımın el verdiği sürece 
bir insan olarak kendime ilke edinen biriyim ,,,
yer şehir hiç fark etmez tek başıma da kalsam elimden geleni  yapmaya devam edeceğim olaylara 
dikkat çekmek istiyorum halen Mersinde bulunan sokak hayvanlarının 
sorunlarının  herkes farkında olmayabilir fakat 
MERSİN KAMPÜS KEDI KOPEK EVI İLE İLGİLENEN şahıslardan
EDİNDİĞİM BİLGİYE GÖRE PEK İYİ DURUMDA Değiller VE BELEDİYE 
HER NE KADAR yetiyorum fakrını taşıyorsa da ben kaygı duymakta haklı olduğumu
 biliyorum
 EMİN OLDUĞUM BİR ŞEY VARSA BU KİŞİLER gerekli hassasiyete  
İLGİSİZ oldukları fikri bende ağır basıyor
 YAŞADIĞIMIZ ŞİDDETLİ YAĞMUR VE SEL 
TAHRİBATLARI  ŞEHRİN BİR ÇOK EV VE İŞ YERLERİNE VERMİŞ 
OLDUĞU ZARARLAR GİBİ hayvan  Barın Aklarının DURUMU İÇLER ACISI
 BU DURUMA BELEDİYE MÜDAHALE  ETMİYOR 
MERHAMETLİ İNSANLAR VİCDAN SAHİPLERİ  GÖNÜLLÜ HAYVAN
 SEVERLER ONLARI SAKINAN KORUYAN GERÇEKTEN SEVEN 
İnsanlar  BU KONUYA DEĞİNİP EL BİRLİĞİ İLE PERİŞAN OLAN
 CANLARIN BARINDIKLARI SİĞINDIKLARI yerlerde KORUNUP BESLENİP
 SEVİLDİKLERİ YERİ KENDİ ÇABALARI İLE ONARMA TOPARLAMA
 KARARI ALMIŞLAR BENDE DAHİL OLMAK ÜZERE HEPİNİZDEN 
HASSASİYET VE DUYARLILIK BEKLİYORUM BUNUN İÇİN
 gereken ihtiyaçlarının temini için  hayvan sever dostlar ile elimizden geleni 
yapmak için Çaba gösteriyoruz buna katkı sunmak isteyen okurlarım bana ulaşa bilirler....
                                 

SELDA AYRIK -KHA HATAY.

Hiç yorum yok: