SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

Ayşe Özlevent : İLETİŞİMLERİMİZ KANGREN Mİ? OLUYOR? EYVAHHH…



       

Elle tutulup  gözle göremediklerimizi anlatmak ne kadar zordur,hepimiz az çok biliyoruz!Kimse kimseyi anlamak bir yana ,yaşıyor olmasını kabullenemiyor!’Elinde olsa ;küçüklüğümüzün masal kahramanları gibi , cellat olacağız …sevmiyorum,sevemiyorum ,sevmeyeceğim kellesini istiyorum der’ gibi her şey herkes kötü oldu !Kafalarımızın içindeki gibi bir toplum ,aile ,arkadaş bekliyoruz… duyar gibiyim   birçok  okuyucumuz evet dedi!yada içinden sessizce homurdandı!Karizması çizilmesin diye!....

Ben sizi yada sizleri çok güzel günlere kısa bir gezinti ile içimdeki bir hasreti paylaşmak istiyorum.1960 ve 1975 arasında dünyaya gelenler beni ben kadar iyi anlayacaklar….televizyonun mahallede bir komşu da bile olmadığı günlere bir uzanalım…radyo her evde şimdiki cep telefonlarımız ,tabletlerimiz ,bilgisayarlarımız gibiydi.Annem sabah radyoyu açtığında heyecanla dinlediği ve hiç kaçırmadığı programlardan biri ‘arkası yarın ‘idi.çok az hayal meyal benim de hatırladığım çok güzel eğitici,öğretici,düşündüren,programlar vardı.Çocuklar için de özel programlar vardı.

Gelelim günümüze on yılı aşkın televizyonun vazgeçilmezi !Ama benim bir tam bölümünü bile izlemeye cesaret edemediğim ‘KURTLAR VADİSİ VE VE VELERİNE PUSU……..Kİ:çok sevdiğim,izlediğim  birçok oyuncu olmasına rağmen….

Büyüklerimiz derki:üzüm üzüme bakabaka kararır !Ben de bazen kararmakla da kalmaz bazen simsiyah olur!diyiyorum…kısacası izlediklerimiz mi ?bizi şiddet yanlısı yaptı,şiddetle beslenen büyüklerimizle yaşadığımız için mi?böyle olduk! yada şiddete meyilli olmamız için çevresel faktörlerimiz mi?bizi şiddetle içli dışlı yaptı bilinmez!...Ben yazmayı çok sevmeme rağmen mayıs ayından bugüne bir şey yazamadım !Nedenini açıklayamıyorum ,şoktan çıkamadım,ülkemiz ve vatandaşlarımız bu kadar mı dolmuştu!Bardağı taşıran son damla misali parklara,meydanlara koştular….Pimi çekilmiş  bomba gibi hem kendine ,hem çevresine zarar verdi.Ben de anlayamıyorum.Anne ve babalar da bir şeyleri eksik veriyorlar çocuklarına yada bilinmez bir şeyler ters gidiyor!Farkındalığının bilincinde olarak tepkisini,direnişini gösterseydi……şimdi arkada gözü yaşlı kalan sevdikleri olmayacaktı !Ne dersiniz ???

İçimden ve dışımdan geçenleri yazmak ve paylaşmak için elimden gelen her şeyi yapacağım!hepimizi duyarlı ,düzeyli ,şiddetten uzak  yarınlarda yaşamak ,yaşatmak,karşılaşmak dileklerimle!

Şimdiye kadar kurmadığımız empatiyi kurabilmemiz umudu ve ümidiyle!

Sevgi gelmese de bir yerlerden, bizler sevgiyle yaşamanın lüksünü tadalım ,yaşayalım,yaşatalım!inanın ki:çok zor değil!.....bitti
6) BUGÜN YAŞIMA YAŞIMI EKLEDİM! KISACASI GEÇ GELEN OLGUNLUK BUNA DENİR….
Ayşe Özlevent KHA-İZMİR.

Hiç yorum yok: