SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

İşte karşısınızda Burcu Usta

İşte karşısınızda Burcu Usta

ÇOCUKLUĞUNDA oyuncak bebek yerine küçük arabalarla oynayan 23 yaşındaki Burcu Aşkın, birincilikle mezun olduğu meslek lisesinin ardından Ege Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Otomotiv Teknolojisi Bölümü’nü bitirdi, sanayi sitelerinde oto tamircilerinde çalıştı. Burcu Aşkın, kendisini şimdi çalıştığı Özgörkey Otomotiv servisinde görüp şaşıranlara "İnsanlar kendine sınır koymamalı, eğer istenirse her şey mümkün olabilir" diyor.

İzmir’de Özgörkey servisine giden müşteriler, araçlarını erkek mekaniker yerine kadının tamir ettiğini görünce şaşırıyor. Burcu Aşkın, çocukken oynadığı küçük arabaların büyüklerini şimdi tamir ediyor. Babası tesisatçı olan Aşkın, araba tamircisi olmaya lise yıllarında karar verdi. Meslek lisesini birincilikle bitirdi, ege üniversitesiMeslek Yüksekokulu Otomotiv Teknolojisi Bölümü’nde okudu, sanayi sitelerindeki oto tamircilerinde işe başladı.
 
Özgörköy araç servisinde erkek meslektaşlarıyla birlikte çalışan Aşkın, müşterilerin çok şaşırdığını belirterek şunları söyledi:
"Herkes bana zorlanıp zorlanmadığımı soruyor. Ben zorlanmıyorum. Gücüm yetiyor. İnsan sevdiği mesleği yapınca daha başarılı oluyor, zevkle çalışıyor. Hayallerimin peşinden koştum ve herkesi şaşırttım. İnsanlar kendine sınır koymamalı, eğer istenirse her şey mümkün olabilir" dedi.
 
Aşkın, iki yıllık ön lisans eğitimini lisansa tamamlayıp mühendis olmak için dikey geçiş sınavlarına hazırlandığını da belirtti.

Hiç yorum yok: