SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

BİLMEDİ Yahya Azeroğlu


BİLMEDİ

Bu perişan ahvalimi,
Gül'e sordum gül bilmedi,
Yelde savrulan kül'ümü,

Kül'e sordum kül bilmedi.
Dilinirken dilim dilim,
Haksızlıklar büktü belim,
Eğilmedi düzgün eli'm,
Mutluluk oldu yabancı,
Dil'e sordum dil bilmedi.
Kurudu bahtım ağacı,
Yeşil yaprak kuru dal'da,
Tatlı balda oldu acı, Bal'a sordum bal bilmedi.
İşte dostlar bu ahvalde,
Ömür böyle geçti sal'da,
Kul hakkını yiyenler,
Sal'a sordum sal bilmedi.
Kula kulluk edenleri,
Kul'a sordum kul bilmedi.
Hakka na hak diyenleri,
Ektim fidan bağlarını,
Malesefki her alanda,
Insan vardır her talanda,
Para neden ön planda,

Pul'a sordum pul bilmedi. Yiyemedim barlarını,
Kola sordum kol bilmedi.
Bu dünyanın sırlarını,
Fal'a sordum fal bilmedi.
Mazlum olan esirleri,
Kolumdaki zincirleri,
Satıyor çin tacirleri
Yahya Azeroğlu-KHA.

Hiç yorum yok: