SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

Sıdıka Yakşi :SİYASET ŞİİRİ

Görüntünün olası içeriÄŸi: yazı Yine facebook sayfama elli kişi ekledim Bir dindar arkadaş ekledim Eyüp Sultan'dan iftar fotoğrafları var Bir islama kızan arkadaş ekledim Bir AKP hayranı Bir HDP hayranı Bir Muharrem İnce hayranı ekledim Birisi demiş, Meral Akşener'in kocası Kominist Yoksa oğlu muydu Oğlu da Fetocu Yoksa kocası Fetocu, oğlu mu Koministti Benim kocamda kominist Severim koministleri ben Oğlan kardeşim Fetullah Gülen hayranıydı Fethullah Gülen'den birçok kitap okudum ben Eklediğim biri yazmış Muharrem İnce, Erdoğan gibi bağırıyor Oysa HDP lideri, tam bir İstanbul beyefendisi Bir arkadaşım bir video yollamış AKP gidiyor diye veryansın ediyor, ağlıyor videoda bir kızcağız Diğer partilere lanet okuyor İnşaatta çalışan Kürt işçileri dövmüşler Bizim evi boyayan işçilerde Kürttü Çalışırken Kürtçe şarkılar söylerlerdi Severim her türden müziği Kürtçe müzikleri de dinlerim Müzik evrensel olmalı Aslında benim istediğim Ülkenin başına iyi bir yönetici gelsin Ülkemiz güzel yönetilsin Kürtlerle Türkler artık savaşmasın Ülkemize dirlik düzenlik barış gelsin Müslüman görünen sahteler olmasın Kadın cinayetleri sonlansın İşçi ölümleri olmasın Tecavüz olayları duyulmasın Öğretmenler atansın Fabrikalar kapanmasın Maaşlarımız yükselsin Eğitim sistemimiz düzelsin İlaçlarımız ucuzlayıp bollaşsın İster gelen HDP İster Muharrem İnce İster Meral Akşener gelsin Yeter ki iyi bir şeyler olsun AKP siz yoruldunuz, biraz dinlenseniz Ülkemizin başına iyi bir yönetici gelse Kim olursa olsun Yeter ki ülkemiz iyi yönetilse.

Hiç yorum yok: