SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
SİTEMİZE UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

SOLAK ŞANSINI VEKİLLİKTE ARAYACAK.


Çiğli eski CHP Belediye başkanı yaptığı destek turları ve dost ziyaretlerinin sonucu olarak kararını verdi

Çiğli eski Belediye Başkanı Metin Solak, sosyal Sitesinde İzmir 2. Bölge Milletvekili aday adaylığını açıkladı.

“Sevgili dostlarım; emekçi kardeşlerim haktan, hukuktan , çağdaşlıktan ,demokrasiden yana olan güzel insanlar.  Özü sözü bir vicdan sahibi samimi dürüst dostlarım. Nihayet karşınıza resmen milletvekili adayı olarak çıkıyorum . Bildiğiniz şeyleri tekrar etmeyeceğim sizlere sadece desteğinizi istiyorum. Bildiğiniz Metin işte .  Desteğinizi bekliyorum” sözleri ile Milletvekili aday adaylığını kamuoyuna açıklamış oldu.

Metin Solak, ilerleyen günlerde açıklama yapacağını ifade etti.İşte o paylaşım.

Sevgili dostlarım; emekçi kardeşlerim haktan, hukuktan ,çağdaşlıktan ,demok rasiden yana olan güzel insanlar özü sözü bir vicdan sahibi samimi dürüst dostlarım nihayet Karşınıza resmen milletvekili adayı olarak çıkıyorum .bildiginiz şeyleri tekrar etmeyeceğim sizlere sadece desteğinizi istiyorum .bildiğiniz metin işte ...desteğinizi bekliyorum smile ifade simgesi

Hiç yorum yok: